Advokátní služby jsou advokátem JUDr. Martinou Mikolajczykovou rovněž poskytovány spotřebitelům. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem (advokátem) nebo s ním jinak jedná.
Spory mezi spotřebitelem a advokátem se mohou řešit i mimosoudně. Orgánem pro řešení sporů mezi spotřebitelem a advokátem je Česká advokátní komora, se sídlem Národní 16, Praha 1, PSČ: 110 00 (internetová adresa: www.cak.cz).
Návrh na řešení sporu mezi spotřebitelem a advokátem může podat pouze spotřebitel a účast advokáta v řízení je povinná. Spotřebitel má právo na to, aby advokát vydal spotřebiteli doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. Spotřebitel je oprávněn reklamovat poskytnutí služby. V případě reklamace služby je povinen vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel vyžaduje.
Při komunikaci s klientem v postavení spotřebitele lze používat v souvislosti s uzavřenou smlouvou veřejnou komunikační síť, nesmí využívat pro tuto komunikaci využívat telefonní číslo s vyšší než běžnou cenou.
Stanoviska a články uvedené na těchto webových stránkách jsou obecného rázu a advokát nepřebírá odpovědnost za výsledek jejich aplikace z důvodu neznalosti konkrétních okolností každého případu jednotlivého klienta. Každý případ vyžaduje individuální posouzení. Pro stanovisko ve Vaší konkrétní situaci nás, prosím, kontaktujte.